Ministarstvo znanosti i obrazovanja imenovalo je 10.travnja 2009. Dječji vrtić “Gajnice” stručno – razvojnim centrom za provedbu programa „Rana stimulacija osjetila – senzorna integracija“ i unapređivanja stručnog rada u području predškolskog odgoja i stručnog usavršavanja stručnih djelatnika u dječjim vrtićima. Ponovo imenovanje i dostava rješenja ostvareno je dana 11. lipnja 2013. te ponovno 29. studenog 2018. godine.
Prije petnaestak godina u Dječjem vrtiću „Gajnice“ je osviještena potreba za promjenama odgojno – obrazovnog procesa. Uspoređujući osnovne postavke tradicionalnog i suvremeno koncipiranog vrtića Dječji vrtić „Gajnice“ se priklanja koncepciji vrtić u skladu s dječjom prirodom. To podrazumijeva mijenjanja cjelokupnog vrtićkog konteksta kroz istraživanje konkretne prakse i preispitivanje najsuvremenijih spoznaja o razvoju i učenju djeteta. Između ostaloga, područje našega interesa su bila i najnovija istraživanja i otkrića vezana uz ranu stimulaciju osjetila. Povezujući teoriju, prvenstveno najnovije spoznaje iz neuroznanosti, i svakodnevnu praksu osvijestili smo značaj rane stimulacija osjetila, posebno temeljnih (dodir, propriocepcija i vestibularno osjetilo) čija integracija osjeta dovodi do funkcija koje su temelj višeg kognitivnog učenja.
Unaprjeđivanje rada iz ovoga područja zahtijevalo je kontinuirano učenje, istraživanje prakse, provjeravanje i promišljanje teorijskih postavki kao i njihovo prilagođavanje našim konkretnim uvjetima te superviziju. S vremenom je rasla i kvaliteta programa koji je provjeravan u praksi suradnjom s američkim stručnjakom dr. sc. Stephenom Violom (kao supervizorom programa) i prof. dr. sc. Reom Fulgosi – Masnjak.
Navedeni razlozi opravdavaju potrebu širenja programa što smo i činili proteklih godina. U sklopu Stručno-razvojnog centra svoje dosadašnje znanje i iskustvo podijelili s više od stotinjak odgojno-obrazovnih djelatnika (odgajatelji, stručni suradnici vrtića, ravnatelji) diljem Republike Hrvatske. Izuzetno smo zadovoljni ocjenama sudionika koje su vrlo pozitivne. Uvidom i analizom u refleksije sudionika koje se vode na završetku svakog modula sudionici su istaknuli dobrobiti teorijskog i praktičnog dijela svakog modula koji su prikazani putem video-zapisa. Štoviše, polaznici u svojim refleksijama ističu da je upravo to povezivanje teorije i prakse putem video-zapisa ono što ovu edukaciju čini vrlo primjenjivom i posebnom u odnosu na ostale edukacije koje su dostupne. Osim toga, posebno su istaknuli vrijednim to što su u sklopu edukacije imali priliku obići odgojne skupine i dobiti direktan uvid u sredstva i poticaje za ranu stimulaciju osjetila te kako navedeno funkcionira u praksi, tj. u samoj odgojnoj skupini.
Nositelji programa rada stručno-razvojnog centra Dječjeg vrtića 'Gajnice':
Vanjski stručni suradnici: